2010-03-15

Nobody

韓國女子天團 Wonder Girls Nobody LIVE




繁體中文版—歌詞(暫時 非官方版):

You Know I still Love You Baby

And it will never change 我愛你

I want nobody nobody But You
I want nobody nobody But You
不管誰先傷害誰
我只需要你安慰
I want nobody nobody
nobody nobody
亂了心扉 我不屬於誰
別裝作無所謂 刻意忽略我的美
高腳酒杯 已斟滿頹廢
心慢慢在破碎 變成一種負累

我就像受傷的玫瑰
卻還要 澆灌下淚水
你掩飾著傷悲 連頭都不敢回
想獨自承擔思念的憔悴

I want nobody nobody But You
I want nobody nobody But You
不管誰先傷害誰
我只需要你安慰
I want nobody nobody
nobody nobody

I want nobody nobody But You
I want nobody nobody But You
不管誰先傷害誰
我只需要你安慰
I want nobody nobody
nobody nobody

慢慢體會幸福的滋味
只要與你相隨 世界都變得完美
將猶豫剪碎
愛那麼地昂貴
脫去了防備
在心裏面陶醉

這份愛 好像初生的花蕊
別輕易 就讓它枯萎
未來要怎麼追 請不要不理會
只想和你緊緊的依偎

I want nobody nobody But You
I want nobody nobody But You
不管誰先傷害誰
我只需要你安慰
I want nobody nobody
nobody nobody

I want nobody nobody But You
I want nobody nobody But You
不管誰先傷害誰
我只需要你安慰
I want nobody nobody
nobody nobody

I don't want nobody body
I don't want nobody body

只有你 深情雙臂 才能讓我安穩入睡

I want nobody nobody But You(Nobody but you~)
I want nobody nobody But You(Nobody but you~)
不管誰先傷害誰
我只需要你安慰
I want nobody nobody
nobody nobody
I want nobody nobody But You(nobody~)
I want nobody nobody But You(No~body)
不管誰先傷害誰
我只需要你安慰
I want nobody nobody
nobody nobody

Back to the days
when we were so young and wild and free
Nothing else mattered other then you and me
So tell me why can't it be
Please let me live my life my way
Why do you push me away?
I don't want nobody nobody nobody nobody but you



機器人版


兎斯基版




0 comments:

張貼留言

由於Google留言系統與Facebook留言系統互相衝突,若先有Google留言,煩請繼續用此系統留言;反之,若先有Facebook留言,請繼續用Facebook留言。

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Real Time Analytics